Feesteiland - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Marieke & Elyne - WaarBenJij.nu Feesteiland - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Marieke & Elyne - WaarBenJij.nu

Feesteiland

Door: Elyne

Blijf op de hoogte en volg Marieke & Elyne

20 Juli 2011 | Thailand, Bangkok

Dit is alweer onze laatste dag op Koh Phangan, ons tweede eiland in de Golf van Thailand. Zaterdagochtend kwamen we rond 11 uur aan, hebben we ingecheckt bij ons hostel (Joon Bungalows aan Nai Wok Beach ten noorden van Thongsala) en hebben we de rest van de dag hoofdzakelijk slapend doorgebracht. Eind van de middag gingen we met de pick up naar Haad Rin, waar het nachtleven zich afspeelt. Per stom toeval liepen we 'onze' Nederlanders uit Bangkok meteen tegen het lijf en hebben we de rest van de avond met hen op het strand gefeest. De volgende dag moesten we noodgedwongen shoppen in Thongsala (niet echt een noemenswaardig plaatsje) omdat onze slippers wederom gejat waren en we natuurlijk een mooie neon-outfit voor de Full Moon Party moesten scoren! Rond een uur of 9 waren we in Haad Rin, en we kunnen niet anders zeggen dan dat de FMP met stip het vetste feest is dat we ooit hebben meegemaakt! De volgende dag zijn we naar de Pool Party bij Coral Bungalows gegaan, wat zoals verwacht niet bepaald druk was, maar toch heel gezellig. We hebben fanatiek gevolleybald tot Kamp Holland (7 man in totaal) weer verscheen en het feest uiteindelijk op het strand voortgezet, maar bij de helft van het gezelschap viel de drank niet helemaal goed.. Gister was het dus wel even mooi geweest en zijn we 's avonds op tijd met een boek ons bed ingedoken. Vandaag gaan we naar de Than Sadet Watervallen, daar ergens in de buurt actief doen en 's avonds voor de laatste keer naar Haad Rin. Morgen vertrekt onze boot om - heel onchristelijk - 7 uur 's ochtends en hebben we een reis van minimaal 20 uur voor de boeg.. Een ronduit deprimerend vooruitzicht, maar tegelijkertijd het startsein voor het tweede deel van onze reis: Maleisie!!

xoxo

• 20 Juli 2011 - 09:41

Marieke:

Volgens mij zijn jullie goed aan het feesten! Geniet ervan! xx

• 20 Juli 2011 - 10:24

Navil:

wat spannend!!

• 20 Juli 2011 - 19:49

Elise:

Dames, doen jullie ook nog iets cultureels ipv alleen maar alle feesten bij langs??? :P
    Och... elke keer dat ik dit lees hoop ik van harte dat ik de jackpot win en hup achter jullie aan kan! Maar helaas, zelfs met een diploma op zak, komt het werk (lees: Geld) nog niet aanwaaien...
    Mariek, ik heb wel met iemand van particura gemaild over die thuisbgeleiding die ze aanbieden! Waarschijnlijk wordt ik morgen gebeld om te kijken wat de mogelijkheden zijn.. Wie weet worden we nog collega's! hahaha
    Heel veel plezier verder daar!! Ben ook erg benieuwd naar Maleisie!!!
    Ik lees trouwens (nog) niks over leuke jongens e.d. of is dat beter voor een privé mailtje... ;)
    Veel liefs, vanuit het (vaak regenachtige) nederland!
    P/s: Ik ga a.s. zondag met papa naar zweden voor een week! Hopen dat het daar een beetje mooi weer is... :)

• 20 Juli 2011 - 19:56

Lynda:

lieve meiden,
    zo te lezen vermaken jullie je daar wel! Is het behalve de fantastische feesten ook nog in andere opzichten een leuk eiland? hebben jullie goed weer en heeft marieke haar lang verwachte onweer al gehad? reizen jullie gelijk door naar maleis borneo?
    ik hoop dat de reis goed verloopt zonder problemen hoop op snel weer een nieuw bericht met eventueel foto's? veel liefs dikke kus en knuf lynda

• 21 Juli 2011 - 09:05

Karen Kerkstra:

Hej meiden!

Het klinkt alsof jullie het weer goed naar jullie zin hebben :D!! Een volle agenda zo te horen! Het weer zal vast een zeker ook fantastisch zijn? In Nederland is de zomer tot noch toe zwaar deprimerend :s..En Marieke...weet je de muggen tot nu toe nog een beetje op afstand te houden? Goede reis en ik houd jullie verhalen in de gaten :)!

X

• 23 Juli 2011 - 12:59

Slangetje:

Helaas nog geen echte onweer gehad zoals ik had gehoopt;) in bangkok wel maar daar viel niet veel te zien door ale hoge gebouwen, muggen nog weinig last van gehad;) al gaan we morgen richting de jungle dus ik hou de deet dicht bij me in de buurt:D en ben benieuwd of je met me komt werken lies:D En leuke jongens zijn hier genoeg hoor, alweer heel wat gesocialised;)

• 23 Juli 2011 - 13:18

Sandra:

haha marieke,had ook niet anders verwacht dat je alweer een boel leuke jongens had ontmoet:P

Ik ben ook jaloers,net zoals Elise zegt wou dat ik achter jullie aan kon hahaha...

Nou meiden hele fijne reis verder..

xx