We made it! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Marieke & Elyne - WaarBenJij.nu We made it! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Marieke & Elyne - WaarBenJij.nu

We made it!

Door: Elyne

Blijf op de hoogte en volg Marieke & Elyne

10 Juli 2011 | Thailand, Bangkok

Je moet er wat voor over hebben, maar dan heb je ook wat! Onze reis van afgelopen donderdag was, op een lekker middagje Londen na, bijzonder vermoeiend en niet heel aangenaam. Aangezien we met Air India vlogen, wist ik van tevoren al wat we konden verwachten en dat plaatje klopte volledig: een aftands vliegtuig met onvriendelijk harde stoelen en tot de nok gevuld met naar India ruikende mensen (als je er geweest bent, weet je wat ik bedoel). Vrijdagavond kwamen we na de nodige vertraging dan eindelijk aan in het gezelligste straatje van Bangkok, waar ook ons hostel is. Na onze spullen gedumpt te hebben, doken we - na ruim 36 uur nog steeds ongedouched - het nachtleven in en leerden we (heel cliche) meteen drie Nederlandse jongens kennen die zich op Koh Phangan weer bij ons aan zullen sluiten.
Gister een trage start, 's middags Wat Pho bezocht en 's avonds wederom de bloemetjes buiten gezet met vier nieuwe Hollanders. Monirith, een vriend van mij uit Parijs die inmiddels in Singapore woont, kwam samen met zijn vriendin ook een paar drankjes met ons doen en het was echt fantastisch om elkaar op een ander continent eindelijk weer te zien! Vandaag waren we ongelooflijk brak en hebben we, naast onze benen laten harsen en genieten van een Thaise massage, niets bijzonders gedaan.
We gaan voor de verandering maar eens op tijd slapen, want morgen is alweer onze laatste dag in deze fenomenale stad, die zich niet in weinig woorden laat beschrijven.
Voor Marieke is Bangkok liefde op het eerste gezicht, en voor mij is het alsof ik hier twee jaar geleden nooit ben weggegaan.

Morgen staat er veel op het programma, sluiten we het Nederlandse hoofdstuk voor de komende 9 weken af en vertrekken we 's avonds naar Koh Tao - eindelijk zon, zee, strand en dansen met onze blote voetjes in het zand!!

Liefs van ons!

• 10 Juli 2011 - 16:25

Georg:

Koh Tao, my love! Kun je Reef Riders de groeten van mij doen? :)

Ze zitten aan Chalok Baan Kao, mocht je daar komen.

Heel veel plezier nog Elyne (en marieke)

• 10 Juli 2011 - 17:18

Sandra:

Heel veel plezier meiden :D

• 10 Juli 2011 - 18:43

Elise:

Nou meiden, dat klinkt echt super tof!! Ben wel jaloers hor! Ik zat vandaag met nelleke in een a'dams park in het zonnetje! Ook erg gezelig, maar minder spectaculair als bij jullie...
    Heeel veel plezier en leuk om jullie zo te volgen! Pas goed op elkaar!!
    Liefs, Elise

• 10 Juli 2011 - 19:49

Evelien Jellema:

Wat fijn een berichtje en leuk om te lezen dat jullie zo genieten.
    Heel veel plezier en pas goed op elkaar. Liefs mama

• 11 Juli 2011 - 06:26

Lynda:

lieve meiden,
    fijn dat jullie al wat hebben geschreven, we kijken toch uit naar jullie belevenissen al begint het wel te wennen dat je de zomer ver van huis doorbrengt.
    op naar het strand nu en lekker bijkomen van alle vooraf stress en genieten. hoop dat t hostel net zo leuk is als toen
    veel plezier, pas goed op elkaar en op jezelf kus en knuffel

• 11 Juli 2011 - 12:50

Wouter:

Ik ruik het hier, zowel jullie als die indiers :P Heeel veeel plezier!!!

• 13 Juli 2011 - 12:08

Navil:

Veel plezier. Het houd maar niet op met regenen hier, dus wees blij. X

• 13 Juli 2011 - 17:43

Marieke:

Veel plezier! Ik zal jullie weblog in de gaten houden! :)